۵ پاسخ

آخیییی بغضی شدم🥺🥺🥺🥺🥺🥺
خوشبخت بمونین درکنار همدیگه

اشکام

آخه مبارکه🥹♥️♥️
امروز تولد دخترمنم هست فقط صبح رفتم واکسنشو زدم

چقدرخوبه که شوهرت همه راه زندگیته
خدابرای هم حفظتون کنه
تولددُر،دونه ات هم مبارک باشه انشالله دانشگاه رفتنشوببینی❤️🥰

عزیزممم تولدش مبارک چه متنی نوشتی برای همسررر🥰

سوال های مرتبط