من چون پسرم رفلاکس شدید داشت از۵ماهگی شروع کردم براش،سرلاک خریده بودم براش،چون ب پروتئین گاوی حساسیت داشت براش از سایت یه سرلاک بدون شیر براش سفارش داده بودم،خیلی هم دوسش داشت میخورد،از سرلاک بیشتر استقبال کرد تا فرنی
نه.من کلا سرلاک ندادم
من بخاطر رفلاکس دخترم از ۴ماهگی شروع کردم از کمکی های ساده تر شروع کردم ۶ماهه ک شد سرلاک دادم خیلی خوشش نیومد طعم هایه مختلفم خریدم سه دفه بیشتر نخریدم چون نمیخورد بعد فرنی برنج ک مثه سرلاکه دادم بهش اونم خیلی نخورد دیگه نخریدم
۵ماهگی با یه قاشق چایخوری فرنی شروع کردم اصلا سرلاک ندادم سرلاک واقعا چرتوپرت ترین چیزه خودم براش درست یمیکردم
من اول انگشتی دادم دستش سرلاکم ندادم سویق گرفتم براش 8 ماهشه
آره سر لاک برنج بده اول
من با سرلاک شروع نکردم اما سرلاک بدون شیر میدادم صبحانه چون حساسیت داشت به همه چی
این همه چیز واسه شروع هست چرا سرلاک بدی؟؟؟ الان که میگن فرنی هم ندید واسه شروع و با میوه ها و سبزیجات و صیفیجات شروع کنید
نه من سرلاک نمیدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.