ببخشین میپریم ولی




ترشح زرد رنگ بدون بو و خارش عادیه؟

۳ پاسخ

ترشحات خیلی طبیعیه توی بارداری چون هورمونا بهم ریخته و یه دلیل علمی دیگم داشت اما یادم نیست

منم دارم فک کنم از بارداری زیاد زرد نیستا مث لیمویی رنگ

خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه شماهم اومدید اول ویس بدین بعد لینک بخاین ممنونم....
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m
.
.
#بارداری #نینی #زایمان #بیبی چک #جنسیت #سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری