۷ پاسخ

نی‌نی خوشگله🥹کجای تو ستی هر ده سال یکبار میای با اک جدید🥲قدیم بیشتر بودی

عزیزم ماشاالله این وزنش خوبه که میگی لاغره و فلان
بچه های مارو ببینی چی میگی؟😄
ناشکری نکن همون شیرخشکی که هست رو بده بهش خداحفظش کنه پسر خوشگلی رو😍❤

آخ فقط پستونک کجا افتاده😂 😂 چرا من خطا دید دارم😅 😂

عزیزم چن وعده غذا و چن سی سی شیر میخوره ؟

قشنگ من چه نازی🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

تاپیکامو ببین

عزیزم این گهواره برقی یا من اشتباه میکنم ؟؟ چند خریدی

سوال های مرتبط

مامان نیروانا🐣 مامان نیروانا🐣 ۱۸ ماهگی
مامان هـــیلــدا♡ مامان هـــیلــدا♡ ۱۰ ماهگی
مامان بردیا 🦋 مامان بردیا 🦋 ۱۰ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی ۱ سالگی