۱۳ پاسخ

منم همچین ترسی دارم 😄

بهتره تو این هفته خونه خودت باشی

هروقت خواستی پیش چند نفراگه مجبور بودی یا بری بازار دوتا نواز بهداشتی بنداز دیگه خیالت راحته سریع میری بیمارستان

اگه کلا پاره بشه خیلی اب میریزه یهو بعدشم همچنان ادامه داره ولی کم اما اگه سوراخ باشه اونقدر زیاد نیست ولی ادامه داره

من همونطور که داخل تاپیکام تعریف کردم ساعت حدود ۲و۳بود رفتم دستشویی عین ی بادکنک داخل شکمم ترکید و صداشو شنیدم ولی اب ازم نیومد و لباس پوشیدم هی لباسم خیس میشد و عوض میکردم من تا ساعت۶ک رفتم بیمارستان چندبار لباس عوض کردم فقط در حد خیسی بود برا من نریخت

یهو میریزه دیدی از کاسه اب خالی کنی اب ولرمه دست خودت نیست ک خجالت چرا من خواست معاینه م کنه گفت برو رو تخت اومدم برم بالا یهو ریخت اونم پیپی کرده بود

اگر پاره بشه بله یهویی خیلی میریزه.ولی استرس نداشته باشین.

من ساعت 12شب تو رختخوابم شلوارم حوله ای بود کامل خیس بود فشارش میدادی اب میریخت

من یهویی ریخت. دم زایشگاه.اومدم بگم دردام شروع شده و... زهو انگار بادکنک بترکه کلی اب ریخت و...

من سر محیا رفته بودم دکتر
کیسه آب یه دختری تو‌ خود مطب پاره شد
هیچکس هیچ‌واکنش بدی نشون نداد با اینکه بنده خدا شلوارش خیس شده بود
نگران این چیزا نباش همه درک میکنن

مال من که سر سفره افطار بود مهمون هم داشتم ولی کم کم بود یهو نریخت

مگه دست خودته ک بخوای خجالت بکشی عزیزم انشالله ک همچنین چیزی نمیشه

ماله من هی کم کم میریخت

سوال های مرتبط