۷ پاسخ

من🥲
با بدبختی خوابید .خیلی اذیته پاش. تو خوابم هی نق میزنه .نمیتونه تکون بده پاشو

منم امروز زدم وای سرویس شدم خدا کنه تب نکنن فقطططط

انشاالله که براش سبک باشه. پسر من اصلا اذیت نشد

وای دختر من اصلا ابدا شربت نمیخوره فقط شیاف میزنیم از الان استرس خردادو دارم

وایی مادراتوروخدانگرانم فردا واکسن داره بچم چیکار کنم قبل واکسن استابدم

قد و وزن دخترتون چنده گلم ؟؟

من امروز واکسن ۱۸ ماهگی آرش رو ساعت ۱۲ ظهر زدم . ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه بهش پاراکید دادم همراه باباش بردیمش پارک ۲ ساعت راه رفت با بچه ها بازی کرد روی درخت رفت. ساعت ۳.۳۰ پاش یکم درد میکرد روی پاش استامینوفن گذاشتم ‌ ساعت ۴ بهش پاراکید دادم الان خوابیده.

سوال های مرتبط