۸ پاسخ

ماشالله اگه خودش میشینه تا ۳،۴ روز دیگه حالت چهار دست و پا میگیره بعدش حدود ۱ ماه تو همون حالت میمونه و بعدش چهار دست و پا میره

حدود یماه و خورده ای بچم این حرکتو انجام میداد تا یاد گرفت بره
بعد اینکارو میکنه پاهاشو باز میکنه نمیتونه درست کنه گریه میکنخ😂😂

اره دختر منم همینجوری میکنه میخواد بره 🥰

میخواد بشینه دختر منم همش تو همین حالته

ارع عزیزم لپاشوووووو
غذای کمکی پیشنهاد میدی

دختر منم هنوز نرفته

میخواد بشینه

آخ من فدای اون پاهای کپلش🤤❤️

سوال های مرتبط

مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی