۱۰ پاسخ

با اب خیلی گرم حتما دوش میگیری

اره منم همینم انگار کوه کندم

من رو چهار پایه میشینم،ایستاده سختمه

وای اتفاقا من میخواستم در این مورد تایپیک بزارم من میرم میام انقد بی جون میشم میگم فقط بخوابم

من میخابم خسته میشم حموم که یک نوع فعالیته🤣🤣

خب خیلی زیاد تو حموم میمونی.نهایت ۱۰ دقیقه

نه من هفته تو بودم خیلی سبک بودم

من قبلن یه ساعت حموم میکردم الان بیست دقیقه زیاد بمونم حس خفگی دست میده کمر درد میگیرم

آره. خیلی سخته منی ک عاشق حمومم
قبلا هروز دوش می‌گرفتم
الان یک درمیون میرم جونم بالا میاد
انگار کوه کندم

شوهرم میگم بیا کمک حداقل یه لیف بزن موهام بلنده بشور میگه من خستم ولم کن

چه خوب من دوساعت میکشه 😫😫چون میشینم تو حمومم یواش یواش کارام میکنم وایمیستم حالم بد میشه 😫😫😫

سوال های مرتبط