۴ پاسخ

پس چرا زدی هفته ۵ بارداری؟

شاید علاعم پریودی
شایدم بارداری😅

اشکال نداره عادیع این دردا

منم اونجور بود میسخوت شکمم فقط

سوال های مرتبط