اگه بخوای وزن بگیره باید حجم زیاد بخوره هم شیر هم غذا .اگه تو وعده کم میخوره تعداد دفعات رو بیشتر کن مثلا به جای سه وعده غذا ۶ وعده بدین. وزن گرفتن فقط به زیاد خوردنه حالا هرچی. ولی حلیم و اوتمیل و عصاره ماهیچه وزن بهتری میدن. کره به غذاهاش بزن. اگه اسهال نداره روغن ام سی تی از داروخانه بگیر به غذاهاش اضافه کن. اصل وزن دهی تا یک سالگی شیر هست پس شیرش تو اولویت باشه
تخم مرغ ابپز خیلی خوبه.حلیم خوبه.ابگوشت خوبه
پسر منم چند روزه غذا نمیخوره فق مگ موزی سیبی چیزی
منم میخام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.