من ۳۰درصد تو روز شیرخشک میخوره و هر ۶ روز یا حتی ۵ روز یکی تموم میکنه ماشاالله ☺️
والا قبلا هر چهار پنج روز یکی بود بعدش شد هر سه روز یکی
الان هر دو و نیم روز یکی😑
فعلا دارم هر دو ساعت ۹۰ تا میدم گاهی هم زودتر گشنش میشه هر یکساعتونیم ۹۰ تا
هر دو روز و نصف یکی
هر سه روز یکی
مونده به هربچه ای..من هر ۵ روز یه بار ..قوطی جدید باز میکنم..گاها هم ۴ونیم روز
هفته ای دوتا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.