کسی توی بارداری قرص آزیترومایسین خورده؟

۵ پاسخ

من مشکلی نداره

باید دکترت تجویز کنه

منم سرما خوردم دارم‌میخورم‌گفت دکترهفته های بالا اشکال ندار فقط روزی یکی ۲۵۰

اره من ۶ تا

بله
مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی