دیگه فکر نکنم تشکیل بشه
منم سر طوفان بهم گفتن بارداریم پوچه ولی نبود
تایکهفته دیگه صبر کن باز برو سنو اگه بازم تشکیل نشده بود برو دکتر زنان
بستگی به هفته ای که هستی داره ضربان قلب نداره یعنی قلبش مونده دور از جون
عزیزم یعنی بچه قلبش ایستاده باید دکتر نامه بده بری سقط کنی
انشاالله هرموقع قسمتت هست و دوست داری یه جوجه سالم گیرت بیاد
یکم دیگه بمون عزیزم اگه نشد دیگه ضربان نداره ...پوچ ب بارداری میگن ک کیسه باشه بچه نباشه این ضربانش تشکیل نشده حتما
چند هفته هستی یعنی اگه قلبش نشده زیر ۹ هفته باشه مشکل نداره
چند هفته هستی گلم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.