مامانا من رفتم سونو گفت بچه ضربان قلب نداره یعنی چی

۸ پاسخ

دیگه فکر نکنم تشکیل بشه

منم سر طوفان بهم گفتن بارداریم پوچه ولی نبود

تایکهفته دیگه صبر کن باز برو سنو اگه بازم تشکیل نشده بود برو دکتر زنان

بستگی به هفته ای که هستی داره ضربان قلب نداره یعنی قلبش مونده دور از جون

عزیزم یعنی بچه قلبش ایستاده باید دکتر نامه بده بری سقط کنی
انشاالله هرموقع قسمتت هست و دوست داری یه جوجه سالم گیرت بیاد

یکم دیگه بمون عزیزم اگه نشد دیگه ضربان نداره ...پوچ ب بارداری میگن ک کیسه باشه بچه نباشه این ضربانش تشکیل نشده حتما

چند هفته هستی یعنی اگه قلبش نشده زیر ۹ هفته باشه مشکل نداره

چند هفته هستی گلم ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥹 مامان فندق کوشولو🥹 ۱ سالگی