پستونک مگه خوبه برای بچه؟؟
من بیبی لندخریدم نگرفت اونت خریدم گرفت
ازین سرگرد ها بگیر براش خیلی کوچولون اونو بچها به راحتی میگیرن
عزیزم مارکش و سایزش مهمه
نخواد بگیره هرکار کنی نمیگیره
من نوکشو به پودر نبات میزدم میگرفت وقتی شیرینیش تموم میشد پرتابش میکرد بیرون
برای منم اول عوق میزد ولی چند ثانیه که نگه داری عادی میشه عادتشون همینه
اولش همینجوریه دختر منم دوتا میک میزد مینداخت بیرون.وقتی شیرش میدی میخای بخابونی بزار دهنش هربار میندازه بیرون دوباره بزار دهنش یکم نگه دار که نندازه تا یاد بگیره.بعدم هنوز فکش انقد قوی نشده
با دست نگهش دار، میفته بیرون من باز میذارم دهنش دو سه دقیقه نگه میدارم دیگه خودش میگیره
توروخدا به منم بگید دختر من که با گریه یکم میخوره بعد عق میزنه میندازه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.