۲ پاسخ

ببخشید عزیزم متوجه نشدم

عزیزم من باهم میزارم آب پز بشه بعد پوره میکنم یکم کره میزنم میدم به دخترم

البته که الان ده روزه هیچی نمیخوره هرچی درست میکنم لب نمیزنه
ولی من اینجوری میدم

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری