مامانا محصولات پینو خوش بو تره یا فیروز؟

۹ پاسخ

پینو عالیه

پینو

پینو خیلی خوش بو

پینو خیلی خوبه
مخصوصا لکه بر و مایع لباسش

پینو بوی بچه میده

من از بوی پینو خوشم نیومد

اگه برا بچه میخواید هرچی بدبوتر بهتر😅چون پزشک به من گفت معطر بودن میتونه باعث حساسیت بشه مثلا کرم محافظ پای ایروکس بوی خوبی نداره ولی عالیه سیوند هم همینطور.برا همین میگن دستمال مرطوب رو خیلی در موارد ضروری استفاده کنید که حساسیت نده.دیدن نواربهداشتی معطر هم برای بعضی ها حساسیت میده

پینو

من مال پینو رو خوشم اومد مایع لباسشویی رو گرفتم خیییلی هم بوش زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان رادمهر❤ مامان رادمهر❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی