پینو عالیه
پینو
پینو خیلی خوش بو
پینو خیلی خوبه
مخصوصا لکه بر و مایع لباسش
پینو بوی بچه میده
من از بوی پینو خوشم نیومد
اگه برا بچه میخواید هرچی بدبوتر بهتر😅چون پزشک به من گفت معطر بودن میتونه باعث حساسیت بشه مثلا کرم محافظ پای ایروکس بوی خوبی نداره ولی عالیه سیوند هم همینطور.برا همین میگن دستمال مرطوب رو خیلی در موارد ضروری استفاده کنید که حساسیت نده.دیدن نواربهداشتی معطر هم برای بعضی ها حساسیت میده
پینو
من مال پینو رو خوشم اومد مایع لباسشویی رو گرفتم خیییلی هم بوش زیاد نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.