۱۸ پاسخ

منم دخترم میخوره الان تو دهنشه اینقد دوستش داره که نگم اصلا نمیتونم از پستونک بگیرمش

هنوز میخوره 😕؟

کلکسیونه ک🤣

وایییی من غش 😍😍😍😍
چرا هیچ کدوم بچهام پستونک نخوردن آخه آرزو به این کوچولویی نرسیدن داشت

چ خوشگل و رنگورنگ
تاپیک اخرم لطفا نظر بدین🥲

من نمیدونم پستونک های بچه من چی میشن کلا توو خونمون گم میشن و هیچ وقت پیدا نمیشن متاسفانه

پس چرا ما گم میکنیم همش🥲

من دخترم. یه بارم پستونک نگرفت همیشه دوست داشتم بگیره. چون تا هم خریدم اصلا لب نزد

😁براارهانم کلی جمع کردم

من سر یکسالو یکماهگی از پستونک گرفتم 😇

دختر من دو برابر اینو داره و اصلا هم نمیزاره بندازم 😐

من ک همون اولیشو نگه داشتم بقیه رو ریختم دور
الانم از دیروز ک پستونکش پیدا نشد دیگه نخورده البته فقط موقع خوابیدن میخورد

خونه ما هم شاید باشه ت ماشین عموش هم هست🤣

بنداز بره😬

پسرمن خودش دگ نخورد

من همه رو انداختم 😅

همه رو میگرف؟ اورهان اولو آخر اونت بادومی پاره میخورد

واااای مثل دختر من🤣🤣🤣

سوال های مرتبط