منم دخترم میخوره الان تو دهنشه اینقد دوستش داره که نگم اصلا نمیتونم از پستونک بگیرمش
هنوز میخوره 😕؟
کلکسیونه ک🤣
وایییی من غش 😍😍😍😍
چرا هیچ کدوم بچهام پستونک نخوردن آخه آرزو به این کوچولویی نرسیدن داشت
چ خوشگل و رنگورنگ
تاپیک اخرم لطفا نظر بدین🥲
من نمیدونم پستونک های بچه من چی میشن کلا توو خونمون گم میشن و هیچ وقت پیدا نمیشن متاسفانه
پس چرا ما گم میکنیم همش🥲
من دخترم. یه بارم پستونک نگرفت همیشه دوست داشتم بگیره. چون تا هم خریدم اصلا لب نزد
😁براارهانم کلی جمع کردم
من سر یکسالو یکماهگی از پستونک گرفتم 😇
دختر من دو برابر اینو داره و اصلا هم نمیزاره بندازم 😐
من ک همون اولیشو نگه داشتم بقیه رو ریختم دور
الانم از دیروز ک پستونکش پیدا نشد دیگه نخورده البته فقط موقع خوابیدن میخورد
خونه ما هم شاید باشه ت ماشین عموش هم هست🤣
بنداز بره😬
پسرمن خودش دگ نخورد
من همه رو انداختم 😅
همه رو میگرف؟ اورهان اولو آخر اونت بادومی پاره میخورد
واااای مثل دختر من🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.