خانما ببخشید سونو انتی رو بدیم بیشتر برای چیه من درست نمیدونم

۲ پاسخ

سونو برای مشکلات استخونیش و تشکیل کامل همه اعضاش و لب شکری نبودنش
ازمایشم مال سندروم داون

واسه چک کردن سندروم دان

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری