من یکم روغن نباتی دارم.
هروقت میخوره به جایی زودی میزنم. خیلیییی زود خوب میشه.
حتی پاهاش اینقدر خشک بود پوستش که زخم میشد. با هیچی خوب نشد. فقط با روغن نباتی دو بار زدم خوب شد😁
اوخ اوخ طفلک☹️☹️☹️☹️
وای الهییی بچه
تافردا صب ورمش میخابع ولی خت کبودیش میمونع فسقلی
پسر منم همیشه یطرفش شاخ درمیاد😂
نگران نباش دختر ایشالا چیزی نیس
یذره روش روغن بمال هر روغنی که داری حتی غذایی
بعد دعام میکنی
قربون جذبه ات گل پسر انشالله چیزی نیست ❤
ننه شکلشووووو😂❤️❤️❤️
عزیزم هیچی نیست نترس اگر خدایی نکرده تا دو ساعت بالانیاورد و گیج و بی حال نبود
دمبه بزن
روش یخ بزار
آخی عزیزم طفلکی
دیشب پسر منم دقیقا پیشونیش محکممم خورد به لبه ی در اولش خیلی وحشتناک بود ولی شب که خوابید یخ گزاشتم ورمش خیلی کم شد نبودم نشد خداروشکر یه کوچولو زخم شده جای اون مونده
اوخخخخیه
چیزی نیست یخ بزار
خوب میشه
پسر من از بچگی خیلی اینجوری شده خوب میشه
تا فردا یه حمام هم بری ورم میخوابه کلا
جیزی نیست نگران نباش
چیزی نمیشه عزیزم برای پسر من دو سه دفعه همین جوری پیش اومد درکت میکنم منم تا مرز سکته رفتم ولی خداروشکر چیزی نبود
کره بزن براش برای کبودی خوبه
چربش کن با روغن کبودی وورمش زودی میخوابه
دقیقا دخترم تو عید زمین خورد سرش همین جور اندازه گردو وَرَم کرد آروم آروم ورمش خوابید خوب شد
بردیمش دکتر گفتن چون کوچیکه نمیشه عکس گرفت براش ضرر داره
اگه تا ۷ ۸ ساعت هوشیاری کامل داره و حالت تهوع و استفراغ نداره مشکلی نیست
یخ بزار سریع
قربون اون قیافش براش یه اسفند دود کن
سریع روغن بزن
جامد مایع زیتون هرچی
دقیقا پسر منم دیروز اینجوری شد الان داره خوب میشه
روغن بزن دیگع بادنمیکنه
بعد از ضربه به سر گیجی و خواب آلودگی بده باید ببریش دکتر اگ که خوبه حالش که اوکیه انشالا ک خوب باشه
اره یخ بزار ان شاءالله ک طوریش نیس
اوخی عزیزم. یخ بذار روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.