توش عذا نمیخای بریزی بخوری ک روش بشقاب میزاری خیلیم تمیز میشه البته تنها میندازیم بدون لباس
بدون لباس بله
نه بابا من همیشه با دست میشورم اعتقاد هم دارم سفره حرمت داره چون توش نون میزاریم
اونایی که سفره رو میندازن همونان که کفشم میندازن
شما لباسی ک تنت میکنی میندازی لباسشویی
سفره که روش بشقاب میزاری
تنها مشکلی نداره ک😕
ما هر روز یبار مصرف استفاده میکنیم
ما فقط یه سفره 2 نفره داریم اونم بعد هر وعده توی ظرفشویی میشستم مهمان میامد هم یکبار مصرف پهن میکردیم
ن چرا بندازم😐
بادست میشورم
تنهاشو میندازم
من که به دلم نمیشینه اصلا یجوریه سفره تو لباسشویی🫠
البته هر کس یجوریه مثلاً بعضی هام شلوار جیش کرده رو نمیدازن من ولی همراه لباس های پسرم میاندازم اگه خودش نفهمه یکم جیش کنه بعضی ها میگن نباید انداخت هر کس یجوریه
من که کلا یکبار مصرف استفاده میکنم اما اگر از اون مدلا استفاده میکروم مینداختم
گاهی با وایتکس به تنهایی، نون رو هم تو سبد روی سفره میذازیم
من تو سینک ظرفشویی میشورم
وا خب یه سفرس با دست بشوریددیگ
نههه تا حالا این کارو نکردم
ولش شاید اگه همه سفره هارو باهم بندازی ماشین طوری نباشه ینی لباس بینش نباشه
نه اصلا تا الان ننداخته و نمیندازم
من نه سفره ت لباس زیر نمیندازم ب دلم نمیکشه🥲
خواهر شوهرم میندازه
نهههه اصلا
نه اصلا
نه من تو حموم میشورم
سفره پس مچاله نمیشه تو لباس شویی 🤨
نه من اینکارو نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.