امان از این آزمایش گلوکز🤕🤕😮‍💨🤢🤢🤢🤢

۹ پاسخ

اه یادم انداختی

اووووف 😭😭

برا من که خیلی خوب بود 😂
من فکر میکردم چقدر مایعش بی مزست ولی خوشمزه بود

خیلی مزخرفه 🤦‍♀️

وای چه روز وحشتناکی بود برا من
اخر سرم.....
چه سرگیچه ای گرفتم

من سر پسرم سه بار آزمایش خراب کردم 😑😑😑

خداروشکر هفته پیش گذروندم اون مرحله چرتو😩

یادم میاد تنم میلرزه🤢🤢🤢🤢🥴🥴🥴🥴🥴

خیلی بده😣😣

سوال های مرتبط

مامان آیهان🫀 مامان آیهان🫀 ۱ سالگی