۴ پاسخ

دختر من سینه رو ول نکرد تا دو سال هم شیر خودمو خورد ولی پسرم یه ماهه دیگه شیر خودمو نمیخوره بچه ها با هم فرق دارن

من هم شیر خودمو میدم هم کمکی..
خوشبختانه ک سینمو ول نکرد..
یکی از مامانا اینجا گفته بود در روز در حد یکی دوبار سینتو بدی ول نمیکنه
ولی بازم نمیدونم...
شیشه شیر دخترمم اونته
از شیرخشکم بخام بهت بگم اینکه من چون آپتامیل مث شیرمادر بود میدادم ب دخترم ولی خیلییی سبک بود.. اصلا وزن دهیش خوب نیس
از دیروز نان 1 گرفتم دارم اینو میدم حالا خداکنه خوب باشه وزن دهیش

من روزی سه بار شیرخشک بقیش خودم
روزای اولی که بدنیا اومده بود سخت سینه میگرفت شیشه میخواست چون یبار بهش داده بودم
دیگه کم کم با سرنگ وشیشه خورد
بعد یکماه شیشه هم دادم

من ازروز اول هم شیر خشک دادم هم شیر خودمو خداروشکر تاامروز هر دو رو میخوره.
شیشه شیرشم بی بی لنده
شیر خشکم نان یک میدم تا بامروز ک خوب بوده وزن دهیش

سوال های مرتبط