۴ پاسخ

منم دوهفتس تو‌همین شرایطم قبلشم درست نمی‌خورد ولی الان اصلا دهنشو باز نمیکنه اگه هم به زور بدم عصبانی میشه میزنه زیر دستم

غذاهای رقیق بهش بده راحت تره شیربادام واسش درست کن فرنی رقیق پوره ابکی شیرخرما شیرموز حداقل ازهیچی بهتره

منم تو این وضعیتم

پسر منم دو سه روزی هست چیزی نمیخوره برادندون؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی