دوستان کیا کم میخورن ولی وزن بچشون خوب بوده

۲ پاسخ

کاش منم کم میخوردم😷🤣

من 😛بچه اولیم ۳.۲۰۰ به دنیا اومد اینم هر بار میرم سونو اصافه وزن دارا

سوال های مرتبط