همه اومدن گفتن ببند به مایعات
چه ربطی داره اخه؟
مایع آمنیوتیک از جفت و جنین ترشح میشه،ربطی به هندونه و آب نداره
فعلا برای شما در کمترین میزان هست سونوگرافی پیگیری شما بیشتر از بقیه است
ممکنه جفت جبران کنه
تو آنومالی هم ریه و مثانه جنین رو بررسی میکنن
در هر صورت ربطی به آب خوردن نخوردن شما نداره،فقط بیشتر توالت میری
خودت و ببند ب مایعات
عزیزم ببخشید این سوال رو میپرسم شما تپلین یا لاغر؟اخه معمولا میگن توی تپلا آب دور جنین کم میشه میخام بدونم درسته یا نه
مایعات خیلی بخور . مخصوصا آب هندونه
مایعات زیاد بخور درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.