سلام گفتن که کمی آب دور جنین کمه برای کسی پیش اومد خطر که نداره

تصویر
۵ پاسخ

همه اومدن گفتن ببند به مایعات
چه ربطی داره اخه؟
مایع آمنیوتیک از جفت و جنین ترشح میشه،ربطی به هندونه و آب نداره
فعلا برای شما در کمترین میزان هست سونوگرافی پیگیری شما بیشتر از بقیه است
ممکنه جفت جبران کنه
تو آنومالی هم ریه و مثانه جنین رو بررسی میکنن
در هر صورت ربطی به آب خوردن نخوردن شما نداره،فقط بیشتر توالت میری

خودت و ببند ب مایعات

عزیزم ببخشید این سوال رو میپرسم شما تپلین یا لاغر؟اخه معمولا میگن توی تپلا آب دور جنین کم میشه میخام بدونم درسته یا نه

مایعات خیلی بخور . ‌مخصوصا آب هندونه

مایعات زیاد بخور درست میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری