سلام دخترا آزمایش قندم چطوره؟
چت جی پی تی نداریم اسیر شدیم🫤

تصویر
۴ پاسخ

مامان وصال بیا تاپیکم کل سوال دارم😂

جدا از اینکه دومی بالاس عدد سوم خیلی با دوم فرق داره این یکم جای شک داره باید دکتر ببینه ما فقط تکیه بر تجربه نظر میدیم

خوبه فقط قند اولیت خوبه دکمی لب مرزه سومی و چهارمی پایینه

ببین اینو دکترت باید نظر بده، یساعتت سر مرزه، بعد دوساعتت یهو خییلی اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان 🐻سامین🐻 مامان 🐻سامین🐻 ۱۰ ماهگی