اره تجربه شده برام😃
شما یه بسته ۴۰ تایی رو چن روزه تموم میکنین من ۸ روزه
من تا یک ماهگی یک بستم بعد یک بسته دو بستم بعدش دیگ سه بستم
من سایز ۳میبندم
۱۲روز پیش ۵و۶۰۰بود
به نظرم اصلا ربطی به وزن بچه نداره .بستگی به پایین تنه بچه داره 😃
من سایز ۳ میبندم ، سایز ۲ کوچیک شده بود نم میداد ، ۲۰ روز پیش وزنشو گرفتم ۵/۲۰۰ بود ، الان نمیدونم چندکیلوعه
شماره دو ۶ کیلو
برامن ک داره ۵ روز دیک ۴ ماهه میشه هنوز شماره یک میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.