۸ پاسخ

اره تجربه شده برام😃

شما یه بسته ۴۰ تایی رو چن روزه تموم میکنین من ۸ روزه

من تا یک ماهگی یک بستم بعد یک بسته دو بستم بعدش دیگ سه بستم

من سایز ۳میبندم
۱۲روز پیش ۵و۶۰۰بود

به نظرم اصلا ربطی به وزن بچه نداره .بستگی به پایین تنه بچه داره 😃

من سایز ۳ میبندم ، سایز ۲ کوچیک شده بود نم میداد ، ۲۰ روز پیش وزنشو گرفتم ۵/۲۰۰ بود ، الان نمیدونم چندکیلوعه

شماره دو ۶ کیلو

برامن ک داره ۵ روز دیک ۴ ماهه میشه هنوز شماره یک میزنم

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی