۱۱ پاسخ

دقیقا برای منم اینطوریه🥲

منم مثل تو هستم🥺🥺

نه من خیلی کار نکرده دارم😂😂 دوسدارم انشالله به وقتش سرموعد زایمان کنم

😑😑😑😑😑😑😑😑آخ گفتی

مننننم هرروز میام گهواره ببینم چندهفته‌ام یه روز ک تغییر میکنه کلی ذوق میکنم.دوس دارم چالشهای بعد زایمان رو ببینم عکس‌العمل دخترم😃ک چطور میخواد با نی نی بازی کنه

خیلی برام دیر میگزره روز شماری میکنم

برای من انقدرررر زود گذشت که نگو

منم چون استراحت مطلقم خیلی واسم دیرمیگذره

برای منک خیلی زود داره میگذره🫠

اخ مال من هر روز سه ماه طول میکشه

من سر بارداری اول خیلی دیر گذشت ولی این یکی نه

سوال های مرتبط