جنسیت بگید نظرتونو

تصویر
۶ پاسخ

دخمله

به نظرم دختره نازه

بینیش چه خوشگل و نازه منم نتونستم تشخیص بدم

پسر خوشگلیه

من از رو عکس سونو بلد نیستم پس شانسکی میگم دختر😁

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط

مامان 𝚍𝚎𝚕𝚟𝚒𝚗 مامان 𝚍𝚎𝚕𝚟𝚒𝚗 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس بانو مامان گیلاس بانو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یارا و اَبرک☁️🫐 مامان یارا و اَبرک☁️🫐 هفته بیست‌ودوم بارداری