خانوما کیا آی یو دی گذاشتنه؟؟
رازی هستین؟؟
روش مطمئنیه؟

۳ پاسخ

من گذاشتم ۱۵ روز پیش ترشحم زیاده

هیچ روشی صددرصد مطمئن نیست ولی خب امن ترین راه همین آیو دی هست

مطمئن نیس عروس دختر عموی مامانم با آیودی حامله شد فروردینم نینی بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی