عزیزم اسم دکترتو میگی؟
هر دوساعت ۶۰تا ۹۰تا میدادم خودش بیذار میشد
برای اینکه شیراز زیاد بشه برشتوک درست کن
کاچی بخور
آبگوشت داخل شیشه هم خوبه
بعضی وقتا ۹۰ بعضی وقتا ۶۰ ساعتم بستگی به خودش داره مثلا گاهی هر ۱ ساعت یکبار میخواد گاهی ۳ ساعت هم نمیخوره هر وقت گریه کرد بهش بده شیر
الان باید هر دو سه ساعت یک بار بدی
۶۰ تا هر دوساعن یبار بعضی وقتام ۹۰ تارو میخوره اما خب رفلاکس داره یکمی هم بالا میاره ولی خب دختر من ۴۷ روزشه
من حدودا 8-۹ بار در کل نزدیک به ۴۵۰ سی سی
سینه مم هر کدوم رو حدود ۴۵ دقیقه در کل روز
شیرم زیاد نیست
کامل شیرخشک میخوره ؟؟ یا کمکی میدی ؟؟
من دو سی سی آب با دو پیمانه شیر
دو ساعت یا سه ساعت یه بار
60 میلی از دو ساعت یکبار
وویی دستاشو
من امشب بچم گشنه ندارم شیر خشک بخرم
من از صبح تا شب دوبار هم شیر خودمو میدم
شیر خودمم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.