آره شوهرداری 🤮
نه اصلا نیست چون استراحت نداره و فقط جنگ اعصاب و خودخوریه و حقوق و تشکر نداره و مهم ترش اینه که کسی قدر نمیدونه
منوکه کشته این بچه
خیلی سخته
نه والا، اونم دست تنها بخای یه بچه رو بزرگ کنی خیلی سخته، بعد اطرافیان میان میگن مگر چیکار کردی حالا داری یه بچه بزرگ میکنیا
سخته واقعا🥴😫اما خب دارن بزرگ میشن دیگه سختیاشم کمتر میشه👏🏻👏🏻💃🏻💃🏻
شنیدن غرغرهای شوهر خیلی سخت تر از بچه داریه🤣🤣🤣
منک هلاک شدم از کمردرد
خیلی سخته خیلی
نه خیلیییییی سخته سخت ترهم میشه ولی شیرینی هم داره🥰
دهنم سرویس شده
والا بنظرم اول بچه داری بعد کار تو معدن
نه هرگززززززززززز. خصوصا تو شهر غریب بدون هیچ کمکی و شوهری که صبح تا شب سرکاره😥
آخ خدا لب و لوچه نینی رو🫢😂😍
نه نیست والله رفته رفته هم سختر میشه
نهههعه نیست
نهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.