درو باز بزار ببینتت آروم میشع
از بس حسودی عنت گیر کرده
معذرت میخام ولی از خنده ترکیدم😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
من درو باز میذارم😂😂😂
وقتی میخواد بیاد تو یه نیم خیز میشم یه داااد برو اونور پدر سگگگ😂😂😂😂
من با پسرم دالی بازی میکنم موقع دستشویی رفتن دیگه میدونه میرم برمیگردم طول هم بکشه میاد پشت در هی در میزنه
انقد خودمو سفت میگیرم و تحمل میکنم تا یا دخترم بیاد اگه بیرونه و یا شوهرم🥲
چقد مامان خلاق داریم 🤣🤣🤣
جارو برقی میزارم کنار دستش
بهش میگم میرم دستشویی میام پسرم
من دخترمم با خودم میبرم دستشویی
ولی فقط مواقع ادرار
ببخشید موقع مدفوع
وقتایی که خوابه میرم
وای دقیقاااا بچه منم🤣🤣🤣
من پشت دره هی میزنم به در و آهنگ می خونم.
بعضی وقتا هم وسط کار اگر بند نیاد گریه ش درو باز میکنم ببینتم🤦🏼♀️
گریه نمیکنه میاد میشینه پشت در دسشویی منتظر میمونه یا خودش با اسباب بازی هاش سرگرم میشه
من سخت پیش میاد که یبوست بشم
با دره باز یا میارمش داخل
بزارش تو روروئک براش خوراکی میوه بریز تا مشغول بشه
عه خب عزیزم راه حل داره ..چیزهایی که پیچیده هست و بهش علاقه داره رو بده دستش مثلا بچه ی من به فندک یا مام زیربغل یا کرم دست خیلی علاقه داره و سرگرمش میکنه بعد نفهمه ک میری دسشوویی فکر کنه تو اتاقی تا دنبالت بگرده .کلمه هایی که ذهنشو درگیر میکنه و حساسیت بهش داره رو تکرار کن وقتی دسشویی هستی تا اروم باشه
سعی میکنم یبوست نگیرم😂
بچه ی منم همینه
خوراکی یا میوه خورد شده میزارم جلوش و میرم.
الان جدیدا میرم هی درو میبندم باز میکنم باش بازی میکنم وقتی میرم دیگ گریه نمیکنه یا میرع پای تلوزیون یا میشینه پشت در
درضمن یبوست چیز بدیه سعی کن لواشک خونکی و الوچه خشک بپزی و اینا چیزا زیاد بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.