من همیشه پینو یا اکتیو میگیرم هنوزم لباسای دخترمو با این دوتا میشورم عاشق بوشونم
من پینو گرفتم
من هرمدلی میگرفتم😂😵💫الان خواهرم پینو گرفته بوش عالیه خیلی
من پینو و مای بی بی گرفتم
پینو و بی بی لند
من پینو بیبی گرفتم خوبه
پینو
بی بی لند گرفتم خیلی خوبه
من فیروز صورتی و بی بی لند خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.