سلام خانم سینه راستم ی کم آب میاد اشکالی نداره؟؟؟؟

۳ پاسخ

برامن چراهیچی نیست تاحالاحتی ی لک کوچیکم ندیده نکنه شیرم کم باشهههه

منم اومد مشکلی نداره دست نزن فقط

طبیعیه عزیزم ولی خودت فشار نده یا تحریک نکن خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری