اونایی که ان‌تی دادن میشه جواب بدین

تصویر
۶ پاسخ

دقیقا مثل مال منه ریسک سندرم زده باید مرحله دوم انجام بدی عزیزم

ب خاطر سنت ک ۳۵ هس ریسک میزنه سلفری بدی چیزی نیس

منم ریسک بالا خورده بودم. سلفری دادم. اصلا نترس. ریسک نشانه وجود مشکل نیست. فقط می‌گه بین اون چندتا زایمان یکی‌شون سندروم داون هست. می‌فرستن سلفری که شما جزء اون ریسک نباشید یه‌وقت عزیزم. هرکسی رو دیدم سلفری‌ش خوب بوده. ان شاءالله واسه شما هم به خیر و خوشی هست عزیزم

منم شنبه سلفری دادم انشاالله که هم نینی شما هم نینی من سالم باشه

دقیقا جواب آنتی ت مثل منه
تایپکامو نگاه کن
چیزی نیست
نترس
هیچیییی نیست
ولی میفرستنت آزمایش
منکه آمینو دادم

ریسک سندرم داون زده شاید بفرسته سلفری یا امینوسنتز

سوال های مرتبط