خیلی راحته ک تو بغل بچه اذیت میشه بنظرم ولی اون بهتره چون شیب دارم میشه وقتی بچه رومیزاری توش ابم تو دهنشو گوشش نمیره
منم استفاده نکردم . تو بغل ارامش داره و می ایسته
من امروز برای اولین بار ازش اسفاده کردم بعد از ۳ ماه خیلی خوشش اومد تعجب کرده بود 😂
من آسان شور استفاده میکنم
بنظرم خیلی خوبه
والا من اصن استفاده نکردم رو پات پارچه بنداز یا باشلوار برو از همش بهتر و امن تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.