۵ پاسخ

خیلی راحته ک تو بغل بچه اذیت میشه بنظرم ولی اون بهتره چون شیب دارم میشه وقتی بچه رو‌میزاری توش ابم تو دهنشو گوشش نمیره

منم استفاده نکردم . تو بغل ارامش داره و می ایسته

من امروز برای اولین بار ازش اسفاده کردم بعد از ۳ ماه خیلی خوشش اومد تعجب کرده بود 😂

من آسان شور استفاده میکنم
بنظرم خیلی خوبه

والا من اصن استفاده نکردم رو پات پارچه بنداز یا باشلوار برو از همش بهتر و امن تره

سوال های مرتبط