۹ پاسخ

برای من ۹ بود بعد از بارداری فهمیدم قبلش نمیدونستم الانم روزی دوتا ۲۰۰۰هزارشو میخورم دکترم نوشت برام

برای منم کم هست ۱۸ هست دکتر تو ازمایش بارداریم گفته بود بدم ولی قرص نداد بعم بچم ایست کرد

میگن اکثرا برای ویتامین دی هست یا باردار نمیشی یا سقط میشه

۳۰به بالاباید باشه،دختر برو جلو آفتاب هرروز نیم ساعت ،قرصم بخور

حتما آمپول ویتامین دی استفاده کن آزمایش تیروئید هم بدید

باید بین ۳۰تا ۱۰۰باشه الان بهترین فرصته اگر خونه ویلایی دارین رو تراس بشین و کف دست و ساق پا رو بزارید تو آفتاب، ویتامین دی جذب کنید و قرص و امپول هم دکتر میده بزنید واسه من ۵ بود الان ۲۷شده هنوز به رِنج نرمال نرسیده ولی خوب بازم خیلی اومده بالا

معمولا باید چند باشه؟

ارههه حتما بخور بیاد بالا واسه منم 9بود قرص ویتامین d50000رو هفته ای سه تا ‌دونه دکتر گفت بخورم سریع خوب شدم

واسه منم ۱۷ بود دکتر قرص داد

چقدر پایین
اره احتمالش هست چون رو تخمگذاری اثر میزاره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
رقیه نیسی رقیه نیسی قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری