برای من ۹ بود بعد از بارداری فهمیدم قبلش نمیدونستم الانم روزی دوتا ۲۰۰۰هزارشو میخورم دکترم نوشت برام
برای منم کم هست ۱۸ هست دکتر تو ازمایش بارداریم گفته بود بدم ولی قرص نداد بعم بچم ایست کرد
میگن اکثرا برای ویتامین دی هست یا باردار نمیشی یا سقط میشه
۳۰به بالاباید باشه،دختر برو جلو آفتاب هرروز نیم ساعت ،قرصم بخور
حتما آمپول ویتامین دی استفاده کن آزمایش تیروئید هم بدید
باید بین ۳۰تا ۱۰۰باشه الان بهترین فرصته اگر خونه ویلایی دارین رو تراس بشین و کف دست و ساق پا رو بزارید تو آفتاب، ویتامین دی جذب کنید و قرص و امپول هم دکتر میده بزنید واسه من ۵ بود الان ۲۷شده هنوز به رِنج نرمال نرسیده ولی خوب بازم خیلی اومده بالا
معمولا باید چند باشه؟
ارههه حتما بخور بیاد بالا واسه منم 9بود قرص ویتامین d50000رو هفته ای سه تا دونه دکتر گفت بخورم سریع خوب شدم
واسه منم ۱۷ بود دکتر قرص داد
چقدر پایین
اره احتمالش هست چون رو تخمگذاری اثر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.