چرابگبری اخه بخدا پستونک خوبه من ارزوم بود بچم بگیره سه ماهگی انداخت
چرا بگيري خوبه كه.پسر من فقط ميخواد بخوابه و تو خواب ميخوره
من گرفتمش اما ۵ روز پدرمو در اوردچونموقع خواب خیلی عادت داشت بخوره و خیلی اذیتم کرد اما می ارزه گرفتنشچونمن اصلا نمیخواست شیر بخوره
من ازدخترم گرفتم یه دوروزوقتی یادش میوفتادگریه میکرداماندادم بابازی کردن وبغل کردن ولالایی آرومش کردم بعضی وقتاهم ایستاده گرفتمش بغلموشیرش دادم دیگه یادش رفت خداروشکر
الان ازش بگیری بهتره چون بزرگ ترکه میشه بیشتروابسته میشه
منم میخوام بگیرم ولی خیلی وابسته شده
مدامم درحال دندون دراوردنه باپستونک اروم میشه🫠
من کم کم دارم میگیرم ازش. روزا کلا نمیدم بهش.فقد شبا تایم خوابش
من بچم تا پنج ماهگی همش دهنش بود بعدش خودش دیگه نگرفت وگرنه هر چی دادم باز هم نگرفت کاش اتفاقا میگرفت چون خیلی بد خوابه
الان تازه میخواین ابنکارو بکنین،؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.