۵ پاسخ

یه ذره از شیر خودت بمال خوب میشه منم اینطوری شده بودم

سلام شاید شیر نداری. عزیز یا کام بچت افتاده

کام بچت اومده پایین بچه منو تاحالا چهار بار مادشوهرم کامشو داده بالا چون نمیتونست شیر بخوره

فقط روغن حیواانی معجزه میکنهههه

با روغن بادوم شیرین چرب کن

سوال های مرتبط