آره من به پسرم میدم
من میدادم اما جدیدا بیسکویت مادر و موز با به کم شیر قاطی میکنم خیلی خوشمزه تر میشه اونو میخوره. مزه ش از سرلاک بهتره
من هرروز به پسرام میدم یکی دو وعده عاشق سرلاکن گندم وخرما گندم وموز
هر روز صبحانه یا میان وعده سه چهار قاشق درست میکنم براش
برند خود سرلاک میگیرم گندم خرما گندم موز چند میوه
من کلا یه بار خریدم هشت ماهگیش چون داشتم میرفتم مسافرت وقتی ام برگشتم بقیشو ریختم رفت دکترش گفت ندی بهتره
تا الان ک نزدیک 19ماهشه ندادم
من هر سه چهار روز یکبار یه وعده میدم
یه قوطی از اسفند پارسال خریدم هنوز یک سومش هست
من دیگه نمیخرم اصلا
اره ی وعده میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.