تلفنشون اصلا جواب نمیدن،من چون مریضشون بودم قبل از جنگ گفتن واتساپ پیام بده که الان واتساپ ندارم
ولی اگه حضوری بتونی بری یا یکیو بفرستی خوبه نوبت میده
من اولین بار آبجیم حضوری رفت وگرنه تلفن جواب نمیدن
چرا میخوای بری پیشش؟من سپتوم داشتم عمل کردم
تو گوگل بزن شماره مطبشو پیدا زنگ بزن باهاشون حرف بزن بگو شرایطت رو من تو گوگل زدم نوبت اینترنتیش فعال نیست فعلا باید زود زود به سایتش سر بزنی هر موقع فعال شد نوبت بگیری بعدش با اون شماره ها هم در تماس باش انشالله جواب میدن ممکنه یکم نوبتش طول بکشه ولی عیب نداره می ارزه به منتظر شدنش
آصف جاه تخصص لاپارسکپی و آندومتریوز داره . خیلی سخته اگر عمل لازم داشته باشی با پارتی بازی میشه وقت گزفت
عزیزم اندومتریوز داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.