بچه ای ک رفلاکس داشته باشه چ راه حلی داره

۵ پاسخ

دکتر به دختر من اس امپرازول داد ولی گفت انتظار معجزه نداشته باش باید زمان بگذره تا کامل خوب بشه

ببر دکتر حتما عزیزم معاینش کنه منم بردم دکتر گفت رفلاکس داره هیچی نداد بهم اوردم خونه بعد یک ماه امروز بردمش ی دکتر دیگه گفت خلط شدید داره تو گلوش و راه بینیش دارو و بخور داد

یک‌باره شیر و بهش نده وسطش اروغشو بگیر یه زمان کوتاه صبر کن و ادامه‌شو بهش بده 🫶

من دیروز پسرمو دکتر بردم گفت زیر سرش بلند باشه بعد شیر حتما آروغشو بگیر

روی تشک آنتی رفلاکس، به پهلو بخابون

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی