خانما من مچ پای چپم خیلی باد کرده از چی می‌تونه باشه

۴ پاسخ

اگه یک طرفه است یه دکتر برو اصولاً میگن باید به دکتر مراجعه کرد حتما فشار و..

منم همینطوری رفتم زایشگاه یه ازمایش دفع پروتئین دادم چیزی نبود خداروشکر توهم برو عزیزم خیالتراحت شه چیزی نیس چون ورم یکطرفه بده

ببینید بیشتر قسمت پایین مچ‌چپ

تصویر

من از هفته پیش اینجوری شدم تو هفته من زده طبیعی

سوال های مرتبط