۴۳ پاسخ

ای جونم بسلامتی مبارک باشه گلم
انجیر بخیسون بخور الو بخیسون ابشو بخور

وااای عزیزم خیلی بهت تبریک میگم من تازه تایپیکت رو دیدم
از تجربه زایمانت بگو راضی بودی؟

شیاف گلیسیرن از داروخانه بگیر بزن کار کنه خطرناکنه بعد سزارین یبوست

ایوای یادم افتاد چقد درد داشتم منم شیر به سینه هام داشت میومد تب و لرز،کردم نترس رفع میشه واینکه دردش طبیعیه دوماه بعد کامل دردت رفع میشه

منم سز دوم خیلی خیلییی درد داشتم چون فاصله بین زایمان ها کم بوده رحم خیلی نازک شده و بخیه زیادی خورده. من یه عالمه شربت تخم شربتی خوردم شکمم روون شد. اماده هست ۲.۳ تا بخور.

قدمش مبارکه عزیزم🥰

عزیزم شیاف بیزادیکول بگیر بذار هم نرم مدفوع میکنی اذیت نمیشی هم مدفوع میکنی دیگه .عالیه

ای جان دلم نی نی خاست انشاالله قسمت منم بشه ب زودیا
درد عادیه دیگ فک نکنم بخاطر کار نکردن باشه چیزای ابکی اینا بخور کار می‌کنه

شیاف بیزاکودیل بذار

عزیزم مبارک باشه
وای نباید الکی میکفتی ک مرخص بشی تحت نظر بودی بهتر بود
حالا از همون شربت دو تا قاشق پر بخور منم کار نمیکرد از مقداری ک گفت بیشتر خوردم بعد چند ساعت کار کرد
تب و لرزتم عادیه مال شیره ایشالا فردا اوکی میشی

مرخص شدی؟؟؟
چجور تا شکمت کار نکرده مرخصت کردن؟؟؟

داخل بیمارستان اگ شکمت کار نکنه بهت شیاف میدن منم مث شما بودم شیاف زذم خوب شذم

قدم نو رسیده مبارک عزیزم ❤️

هر ۱۲ شربت ملین دوقاشق بخور با یه لبوان پر آب، شکمت راه میفته

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه

چندتادونه‌کیوی بخور عالیه

شربت لاکسی ژل خیلی خوبه

به سینه هات روغن جامد بزن
نایلون ببند
بعد ۲بار میشه مثل پنبه

کمپوت هلو یا گلابی بخور چایی با غنچه گل محمدی دم کن بخور
پولکی داخل چایی بریز بخور
یکم روغن زیتون خوراکی بخور
انجیر خیس کن
برای دردت هم منم همینجور بودم عادی هست ولی بهتره دکتر بری برای من سرم و آمپول چرک خشک کن داد

مبارکه عزیزم به من واسه درد شیاف دادن واسه کارکردن شکم هم شیاف دو تا باهم معقدی باید میذاشتی ۲۰ دقیقه طول نکشید نمی تونستی خودت نگه داری کمپوت خوخ بخر بخور راه برو زیاد من تا صبح راه رفتم و خوخ خوردم شیاف هم گذاشت

همون شکم سومت بوده درد داشتی خودت خاستی یا ناخاسته بود؟؟


یعنی چی ک یجای دیگرو برش دادن ؟؟؟؟

چیزای نف دار نخور
چای نبات کمرنگ بخور نسبتا داغ
بعد شیاف بیزاکودیل هم استفاده کن تا شکمت کار کنه

تب شیر داری منم تب کردم

کمپوت انجیر بخور
خودشون یه شربت میدن بهت بعدش قشنگ میاد اسمشو نمیدونم
از داروخونه بپرس وبگیر اگه اومدی خونه

مبارک باشه انشاالله سلامت باشه

ببین کمپوت گلابی بخور و شکمتو گرم نگه دار،جای بخیه هاس درد میکنه،شیاف بزار اصن نزاردردبکشی،زیاد از جات بلند نشو مبارک باشه عزیزم اگ شکمت کار نکنه بهت فشار میاد

کمپوت گلابی بخور
چیز شیرین بخور روده ها تحریک بشن

یکم شکر رو کره بزن بخور خالی خالی سریع راه میفته منم مثل شما بودم خالم قدیمیه گفت بخورم ب پسرمم یکم داد مدفوعش راه افتاد

سلام مبارک باشه قدمش.ولی درد سزارین دوم خیلی بدتر از اول هست.من که خیلی اذیت شدم سر سزارین دوم

من که یادمه همش مایعات که خوردم راحت کار کرد چون آبکی بود فشار نیومد بهم شوهرم آب میوه طبیعی خریده بود دیگه غذام همون بود تو اون مدت که بستری بودم

قدم نو رسیده مبارک باشه
بعد اینکه چطور بدون اینکه شکمت کار کنه گذاشتن بیایی خونه؟؟؟؟؟

مبارک باشه عزیزدلم😍😍 برا یبوستت مایعات زیاد بخور ، شربت لاکتوزم بخور روش آب بخور و راه برو ...

ببین منم سر دومی به شدت اذیت شدم نمیدونم چرا ولی درش برات طبیعیه خوب میشی

بارهنگ بجوشون غلیظ بخور خیلی خوبه به خانمای زائو میدن تا شکمشون کار کنه

اگه بیمارستانی ...بخشید واسه من شیاف مصرف کردن خالی شد

دوتا شیاف گلیسیرین یا یه شیاف بیزاکودیل بزار
از اونور هم لاکتولوز یا شربت ملین بخور بزار شکمت کار کنه نفخ می‌کنه پدرت در میاد

خاکشیر بریز رو آب ولرم بخور عزیز واسه تب و لرزتم برو دکتر خدای نکرده عفونت نباشه

راستی مبارک باشه دعا کن منم تو اقدامم یه پسر دارم یکی دیگه میخوام فرقی برام نداره دختر یا پسر بودنش دعا کن برام دومی رو بیارم ممنون

عزیزم چون میگی تب و لرز داری برودکتر زنان سینتم کرم شقاش بزن باز اگر رفتی دکتر بهش بگو

تب و لرزت ممکنه از عفونت باشه

نصف شربت لاکتولوز رو تو یک لیوان اب حل کن بخور
برا دردتم دوتا دوتا شیاف بذار

دختره یا پسر؟؟
اسمشو چی گذاشتی

ای خوووودا مبارک باشه عزیزم
مگه داخل بیمارستان بهت دارو نداد شکمت کار کنه؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
یعنی دگ من رد دادم بخداااا اعصابم خورده نمیدونم چ جوری باهاش برخورد کنم شاید چیز مهمی نباشه ولی وقتی بهم نمیگ بعد ی ماه خودم متوجه میشم این منو ازار میده خیلیییی شوهرم قبلا بیکار بود چن هفته رف اسنب کار کرد بعد دگ کارش شروع شد رفت سرکارش الانم غربته سرکار بعد امروز متوجه شدم مروفایل اسنپشو داده ب دوستش تا دوستش تو اسنب کار کنه اخه دوستش گواهی نامه نداره انگار با گواهی نامه شوهر من تو اسنپ کار میکنه یعنی شوهر من عقل نداره نمیگ خدایی نکرده ال شد بل شد چی میشه بخدا سر درد گرفتم حالا بهش زنگ زدم میگ من بهش اعتماد دارم من گفتم باش تو ب همه اعتماد داری جز من اگ اعتماد داشتی خودت میگفتی ن اینک از زبون یکی دگ بشنوم
امشبم زنگ زد میگم کار دارم نمیتونم حرف بزنم




فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروریفرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروریفرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروریفرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروریفرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری#بچه#پوشاک انومالی #مایبیبی #شیر خشک #شیر خسک سنو گرافی