در حالت عادی عفونته اما تو بارداری انگار طبیعیه واسه منم بالا بود دکتر چیزی نگفت
طبیعیه منم اینجورم
گاهی عفونت واالتهاب گاهی هم به خاطر استرس شدید موقع آزمایش اگه که علائم دیگه ای مثلا تب درد پهلو سوزش ادرار احساس بدحالی شدید ترشحات غیر عادی کاهش حرکت جنین داشتی اهمیت زیادی داره
مال منم بالا بود دکتر گفت از بارداریه طبیعیه
گلبول سفید تا 15000تو بارداری مجاز ه
تو بارداری طبیعیه .. منم تو ازمایشم یکم بالا بود دکتر گفت طبیعیه
هم طبیعیه هم فک کنم عفونته نمیدونم بازم
تو بارداری طبیعیه برا منم خیلی بالا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.