مامانا کسی هست آزمایش بده گلبول سفیدش بالا باشه ؟
چیکار باید بکنه ؟

۶ پاسخ

اره ازمن بالاس عصری میرم ببینم چی میگه

مال منم بالا بود دکترم گفت تو بارداری طبیعیه

برا منم بالاست ولی میگن طبیعی

عزیزم بالا بودن WBC یا همون گلبول های سفید توی بارداری طبیعیه
سه ماهه‌ی اول تا ۱۲ هزار
سه ماهه‌ی دوم تا ۱۳ هزار
و سه ماهه‌ی یوم تا ۱۴ و گاهی هم ۱۵ هزار کاملا طبیعیه

ولی تو بارداری انکار طبیعی

با دکترتون مشورت کنید
شاید تو ابن چند وقت اخیر مریض شدید

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری