اره ازمن بالاس عصری میرم ببینم چی میگه
مال منم بالا بود دکترم گفت تو بارداری طبیعیه
برا منم بالاست ولی میگن طبیعی
عزیزم بالا بودن WBC یا همون گلبول های سفید توی بارداری طبیعیه
سه ماههی اول تا ۱۲ هزار
سه ماههی دوم تا ۱۳ هزار
و سه ماههی یوم تا ۱۴ و گاهی هم ۱۵ هزار کاملا طبیعیه
ولی تو بارداری انکار طبیعی
با دکترتون مشورت کنید
شاید تو ابن چند وقت اخیر مریض شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.