۱۱ پاسخ

من هر روز موز میدم بستنی گاهی ولی مشکلی نداره

تا دیروز موز بود الان بستنی 🤦🤦🤦
نههههه بابا چه حرفیه آخه

نه بابا داداش من روزی یکی می‌خورد خیلیم زود خرف اومد،

میگن چون سرده عصب های زبان رو سر می‌کنه و باعث لکنت میشه
در کل من نهایتا ماهی دوبار بدم ، پر از قنده و ی چیز مضره

ربطی نداره ک

منم شنیوم
ولی خدایی دوستم به بچه ش میده مرتبه. هنسن پسرم
بعد ماشالله او بیشتر کلمه میگه تا پسر من

والا من ک نشنیدم

بسم الله 🙄🙄

منم شنیدم چون یخ هست

وا نه

واااا چ ربطی داره
😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی