من هر روز موز میدم بستنی گاهی ولی مشکلی نداره
تا دیروز موز بود الان بستنی 🤦🤦🤦
نههههه بابا چه حرفیه آخه
نه بابا داداش من روزی یکی میخورد خیلیم زود خرف اومد،
میگن چون سرده عصب های زبان رو سر میکنه و باعث لکنت میشه
در کل من نهایتا ماهی دوبار بدم ، پر از قنده و ی چیز مضره
ربطی نداره ک
منم شنیوم
ولی خدایی دوستم به بچه ش میده مرتبه. هنسن پسرم
بعد ماشالله او بیشتر کلمه میگه تا پسر من
والا من ک نشنیدم
بسم الله 🙄🙄
منم شنیدم چون یخ هست
وا نه
واااا چ ربطی داره
😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.