۳ پاسخ

من میدادم پپتی جونیور به خاطر حساسیت بالا کلا پپتی جونیور شماره نداره بعداز چندماه الان دارم پپتی میدم ولی پپتی شماره داره ولی پپتی جونیور برای حساسیت بالاس

چ علائمی داشت الان گفت اینو بدی؟

حساسیت به پروتئین گاوی داشته؟
از اول نمیدادی ینی؟
و اینکه فکرکنم شماره۲هم داشته باشه

سوال های مرتبط