من میدادم پپتی جونیور به خاطر حساسیت بالا کلا پپتی جونیور شماره نداره بعداز چندماه الان دارم پپتی میدم ولی پپتی شماره داره ولی پپتی جونیور برای حساسیت بالاس
چ علائمی داشت الان گفت اینو بدی؟
حساسیت به پروتئین گاوی داشته؟
از اول نمیدادی ینی؟
و اینکه فکرکنم شماره۲هم داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.