۳ پاسخ

من دعا میکنم ک مثبت باشی الهی🥹⚘️⚘️⚘️

من ۱۴ روز مونده به موعدم تخمک گذاریم با برنامه گهواره فرداست ولی روز ۱۰ پریودی رفتم سونو یدونه فولیکول غالب ۱۸ سمت راست داشتم الان دو یا سه روزه زیر دلم سمت راستم کمرم و رون هام درد کمی دارن و نوک سینه هامم حساس شدن درد میکنن و داخل واژنم تا به امروز سه بار تیر کشیده از چیه بنظرتون میتونه علاعم لانه گزینی باشه

من ۴ روز مونده درد دارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری